کد خبر: ۹۵۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۴
کتاب “تبلیغات در رسانه” تالیف علی غیاثیان، نادعلی مرادی و مهدی اختر محققی منتشر شد که در این کتاب به مهمترین ابزار انتقال اطلاعات و آگاهی در فراگرد ارتباطات پرداخته شده است.
به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی «شهر فردا»، به نقل از موسسه آموزش عالی آزاد اندیشه معین ،کتاب "تبلیغات در رسانه” به بررسی رسانه به عنوان مهمترین ابزار انتقال اطلاعات و آگاهی در فراگرد ارتباطات می پردازد. در واقع در این کتاب از رسانه به عنوان ابزاری که از دیرباز در جهت اطلاع رسانی و اعلانات در جوامع مختلف استفاده و در تلاطم روزگار همراه با تشدید و تنوع فناوری های روز رشد نمود و به ابزرای قدرتمند و پیچیده در راستای ترغیب مخاطبین تبدیل شده است نام می برد. به تاکید این کتاب استفاده از رسانه ها خود نیازمند دانشی خاص، استراتژی ، تاکتیک و تکنیک های متناسب با کاربران و مخاطبان در هر محیط است.
مهمترین موضوعات مطرح شده در این کتاب تحت عنوان چیستی رسانه، چیستی تبلیغات، تئوری های تبلیغات، روانشناسی تبلیغات و رسانه و اقناع است.
کتاب "تبلیغات در رسانه” در 154 صفحه توسط انتشارات آوش به چاپ رسید.

گفتنی است؛ کتاب "تبلیغات در رسانه” تالیف علی غیاثیان، نادعلی مرادی و مهدی اختر محققی منتشر شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
برگزیده ها
کمربندی تنکابن قتلگاه است

کمربندی تنکابن قتلگاه است

کمربندی ۱۱ کیلومتری تنکابن بوی خون می‌دهد و در یکسال گذشته ۲۵ نفر را به گام مرگ کشانده است، این درحالی که مسئولان راه بر سر نامیدن آن به اسم کمربندی یا کنارگذر اختلاف نظر دارند.
آسیب شناسی رفتارهای نابخردانه در محرم ؛تهدید عاشورا

آسیب شناسی رفتارهای نابخردانه در محرم ؛تهدید عاشورا

یک رفتار شناس گفت : استفاده از یک مداح بی سواد ، سنگین تر کردن علامت ها و تزئئین آنها با شیر ، بز و همچنین ذبح گاو و گوسفند و شتر در مقابل چشمان کودکان و برگزاری هیات ها در آپارتمان ها رفتارهای نابخردانه ای است که ذات فرهنگ عاشورایی را هدف گرفته است.