کد خبر: ۹۲۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
تصاویر سیاه و سفید بین سال های 1860 تا 1980 میلادی چهره متغیر وضعیت جابجایی مسافران در لندن پایتخت انگلیس را نشان می دهد.
10 ژانویه 1863 راه آهن متروپولیتن به عنوان اولین راه آهن زیرزمینی در جهان آغاز به کار کرد که از منطقه فارینگدان تا پدینگتون ادامه داشت.

به گزارش فرارو، به تازگی تصاویری سیاه و سفید بین سال های 1860 تا 1980 میلادی از وضعیت حمل و نقل مسافران در لندن منتشر شده که سیر تکاملی راه آهن در این شهر را نشان می دهد.

اولین تونل حفر شده زیر زمینی برای جابجایی مسافران در سال 1880 ایجاد شد که تا سال 1884 ادامه داشت. این تونل در مسیر برج لندن تا برموندزی ادامه داشت. در آن زمان قطار با بخار کار می کرد و دود ناشی از آن حال ناخوشایند و کثیفی را برای مسافران رقم می زد.

اما در سال 1890 اولین راه آهن الکترونیکی در لندن کار خود را آغاز کرد و رفته رفته تعداد خطوط نیز افزایش یافت.

در سال 1911 نیز اولین پله برقی در پایتخت لندن افتتاح شد. در طول جنگ جهانی دوم نیز از ایستگاه های زیرزمینی به عنوان پناهگاه برای درامان ماندن از حملات هوایی استفاده می شد.

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

برچسب ها: مترو ، لندن ، شهرفردا ، تصاویر ، عکس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
برگزیده ها
چگونه حمل و نقل ریلی کشور را بومی سازی کنیم؟

چگونه حمل و نقل ریلی کشور را بومی سازی کنیم؟

حمل و نقل ریلی یکی از بخشهای مهم حمل و نقل، در عرصه اقتصادی صنعتی و اجتماعی کشور هاست که هر چه تیراژ خرید محصولات وارداتی افزایش یابد به همان میزان بومی سازی و تولید آنها در کشور تسریع خواهد شد.
چگونه حاشیه نشینی توسعه شهرها را تهدید می کند؟

چگونه حاشیه نشینی توسعه شهرها را تهدید می کند؟

کارشناسان معتقدند با افزایش گرانی و تورم رشد حاشیه نشینی در شهرها سرعت گرفته و شاخص های توسعه شهری را تهدید می کند.