کد خبر: ۸۵۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲
هاشمی در جمع خبرنگاران مطرح کرد
رئیس شورای شهر تهران گفت: پروژه‌های ترافیکی تهران میانگین بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که برای اتمام آنها بین ۸ تا ۱۲ میلیارد تومان بودجه نیاز است.
به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی «شهر فردا»،محسن هاشمی در افتتاح ادامه شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی و تقاطع‌های چهارگانه آن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه‌ها در تهران به چند نوع تقسیم می‌شود که بخشی از آن خودرومحور و بخش دیگر نیز حمل و نقل عمومی، ساختمان و پروژه‌های آب و فاضلاب است.
 
وی افزود: پروژه‌های کوچک و بزرگ در مجموعه شهر تهران بسیار وجود دارد که برای اتمام آنها ۸ تا ۱۲ هزار میلیارد تومان بودجه نیاز است و این به غیر از بودجه موردنیاز برای پروژه‌های حمل و نقل عمومی است.
 
رئیس شورای شهر تهران اظهار داشت: پروژه‌های خودرومحور به‌طور میانگین بیش از ۵۰ درصد پیشرفت داشته است و پروژه‌های سطح شهر از ۲۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.
 
هاشمی بیان داشت: با همکاری قرارگاه خاتم پروژه‌ها در شهر تهران به بهره‌برداری می‌رسد و امیدواریم با افتتاح این پروژه‌ها بخشی از مشکلات ترافیکی شهر تهران حل و فصل شود.
 
وی بیان داشت: باید به تعداد پروژه‌های سطح شهر افزوده شود؛ چراکه هر روز به تعداد خودروهای شهر تهران افزوده می‌شود.
 
رئیس شورای شهر تهران درباره خطوط ۶ و ۷ متروی تهران نیز اظهار داشت: بیش از ۲۰۰ کیلومتر خط مترو در تهران وجود دارد که به دلیل تکمیل نشدن بخشی از آن هنوز افتتاح نشده است.
 
هاشمی ادامه داد: خطوط متروی تهران باید روزانه ۶ تا ۷ میلیون سفر داشته باشد و هر کدام از خطوط مترو با ظرفیت کامل باید روزی یک میلیون سفر داشته باشند.
 
وی افزود: متروی تهران به تجهیزات متحرک و ثابت نیاز دارد و نمی‌توان تنها به کمبود واگن اشاره کرد بلکه دیگر تجهیزات نیز برای مترو نیاز است.
 
رئیس شورای شهر تهران اظهار داشت: تجهیزات ثابت خطوط ۶ و ۷ مترو هنوز تکمیل نشده است و برای تکمیل این خطوط به ۲۵ هزار میلیارد تومان بودجه نیاز است.
 
 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
برگزیده ها
بازدید شهردار تهران از دستاوردهای ساخت داخل شرکت بهره برداری مترو

بازدید شهردار تهران از دستاوردهای ساخت داخل شرکت بهره برداری مترو

صبح امروز شهردار تهران، رئیس شورای شهر و معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از پایانه فتح آباد در جنوب تهران بازدید کردند.
علت مخالفت مدیریت شهری با دائمی شدن تصویب لایحه ارزش افزوده

علت مخالفت مدیریت شهری با دائمی شدن تصویب لایحه ارزش افزوده

لایحه اصلاح و دائمی شدن قانون مالیات بر ارزش افزوده که طبق آن بخشی از اختیارات شوراهای اسلامی و مدیریت شهری از آنان گرفته شده انتقادهایی را ازسوی شهرداری ها وشوراها به دنبال داشته است.