کد خبر: ۷۷۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸
رئیس سازمان میادین میوه و تره بار مطرح کرد
رئیس سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تاکید کرد: فروش اجناس خارجی در میادین میوه و تره بار ممنوع است.
به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی «شهر فردا»، عبدالحسین رحیمی رئیس سازمان میادین میوه و تره بار در خصوص نحوه حمایت سازمان میادین میوه و تره بار از کالاهای ایرانی گفت: حمایت از کالای ایرانی یکی از حساسیت های اساسی این سازمان است.

وی با اشاره به اینکه 240 میدان بازار میوه و تره بار در تهران موجود است گفت: در تمام این میادین فروش اجناس خارجی  ممنوع است. در این راستا در جلسات نظارت دوره ای هفته ای با حضور معاونین مدیران و بازرسان هر هفته از یک میدان بازدید می شود.

رحیمی افزود: علاوه بر این در هر میدان یک بازرس مستقر است که به محض مشاهده هر گونه تخلفی با آن برخورد می کند. همچنین اگر از طریق شهروندان گزارشی مبنی بر فروش اجناس خارجی داده شود در اسرع وقت با فرد خاطی برخورد می شود.

رئیس سازمان میادین میوه و تره بار در پایان یادآور شد: 4 مورد از اجناس خارجی ( انبه، آناناس، موز و نارگیل) به دلیل آنکه تولید داخلی ندارد و یا تولید آن بسیار محدود است، مجوز فروش در میادین میوه و تره بار را دارند.
 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
برگزیده ها
تهران ناایمن ؛ گسل ها ،خودروها و معتادان متجاهر کجای این معادله هستند؟

تهران ناایمن ؛ گسل ها ،خودروها و معتادان متجاهر کجای این معادله هستند؟

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی گفت : ساخت پروژه های عمرانی به روی گسل های زلزله و تبدیل تهران به اتوبان های چند طبقه برای خودروها کیفیت زندگی را در تهران کاهش داده و ضریب ایمنی را تنزل داده است.
گمشده‌ای به نام

گمشده‌ای به نام "فضای مکث"؛ مشکل بزرگ تحقق شکوفایی شهری

یک صاحب نظر شهرسازی و معماری معتقد است شهرها در کشور ما از عدم وجود فضاهای عمومی به مفهوم علمی آن محروم است و همین امر، تحقق شکوفایی شهری را با یک مشکل بزرگی روبه رو می کند که راه حل آن، بازگشت فضاهای عمومی به ماهیت اصلی آن است.