کد خبر: ۷۷۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
طی ماه مبارک رمضان صورت گرفت؛
طی 25 روز از ماه مبارک رمضان با همکاری و مشارکت خیران و نیکوکاران 57 هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان استان قزوین توزیع شده است.
مجید مومنی، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اظهار کرد: علیرغم مشکلات اقتصادی مردم در عرصه نیکوکاری حضور برجسته ای دارند.

وی ادامه داد: مردم برای حضور در عرصه خیر و نیکوکاری نیت‌های پاکی دارند به طوری که از ابتدای ماه رمضان تاکنون بیش از 9 هزار سبد غذایی به ارزش بیش از یک میلیارد و 150 میلیون تومان با مشارکت خیران بین نیازمندان و مددجویان استان توزیع شده است.

این مسئول افزود: مشارکت مردم در طرح‌های کمیته امداد رشد داشته است و از طرفی طی 25 روز از ماه مبارک رمضان با همکاری و مشارکت خیران و نیکوکاران 57 هزار پرس غذای گرم به ارزش بیش از 700 میلیون تومان میان نیازمندان استان قزوین توزیع شده است.

وی با تقدیر از استاندار قزوین به واسطه برپایی سفره افطاری به نیازمندان با هزینه شخص گفت: براساس روایات صدقه قبل از اینکه به دست نیازمند برسد به دست خداوند سبحان می‌رسد از این رو اگر به زندگی نگاه درستی داشته باشیم؛ خود را مالک نخواهیم یافت و درمی‌یابیم که نیازمند واقعی ما هستیم بنابراین بیش از آن کسی که نیازمند می‌خوانیم ما نیاز به حضور در این عرصه داریم.

مومنی یادآورشد: کار کمیته امداد امام خمینی (ره) در همه ابعاد و با تمام توان برای خدمت به محرومان است از این رو تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت‌های مختلف بستر خدمت رسانی به محرومان را بیش از پیش گسترش دهیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
برگزیده ها
پردیس؛ انتخاب مستاجران نقره داغ شده پایتخت

پردیس؛ انتخاب مستاجران نقره داغ شده پایتخت

سازنده مسکن مهر پردیس گفت: افزایش خارج از قدرت خرید مسکن و به تبع آن اجاره، شهروندان تهرانی را متمایل به سکونت در شهرهای اقماری از جمله پردیس کرده است.
تقویت سواد رسانه‌ای لازمه فرهنگسازی و حمایت از کالاهای داخلی

تقویت سواد رسانه‌ای لازمه فرهنگسازی و حمایت از کالاهای داخلی

یک پژوهشگر اقتصادی شهری با اشاره به اینکه با فقر رسانه‌ای در جامعه روبه‌رو هستیم، لازمه فرهنگ سازی برای مصرف کالای داخلی را تقویت سواد رسانه ای دانست.