کد خبر: ۷۷۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه:
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: نیمی از ناوگان اتوبوسرانی اصفهان به دلیل قدیمی بودن فاقد کولر است که به دلیل محدودیت‌های موجود ناچار به استفاده از آنها هستیم.
به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی «شهر فردا»، قدرت افتخاری در گفت و گو با خبرنگاران اظهارکرد: بیشتر اتوبوس‌‌های شهر مجهز به پرده هستند و دستورالعمل‌هایی برای خنک نگهداشتن آنها وجود دارد.

وی در خصوص گلایه برخی شهروندان و تصور اشتباه آنها مبنی بر روشن‌نکردن کولر اتوبوس توسط رانندگان، تصریح کرد: اینکه عده‌ای از شهروندان بر این باور هستند که رانندگان اتوبوس‌های کولردار نسبت به روشن‌کردن کولر اتوبوس کوتاهی می‌کنند، تصور اشتباهی است چرا که اگر کولر نقص فنی نداشته باشد، راننده ملزم به روشن کردن کولر است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه افزود: در حال حاضر فرایند تعمیر، احیاء و راه اندازی کولر اتوبوس‌ها به تدریج در حال انجام است و احتمال اینکه کولر بخشی از ناوگان هنوز راه‌اندازی نشده باشد، وجود دارد.

وی ادامه داد: شهروندان چنان‌چه گلایه‌ای در خصوص روشن نبودن کولر اتوبوس‌های کولردار دارند، می‌توانند با اعلام شماره چهاررقمی ثبت شده بر روی بدنه اتوبوس به سامانه ۱۳۷ موضوع را اطلاع دهند تا بررسی‌های لازم در ارتباط با اینکه اتوبوس کولر دارد یا خیر و اینکه آیا کولر اتوبوس آماده بهره‌برداری بوده و روشن نشده است، انجام شود.

افتخاری در پایان به واسطه کمبودهای احتمالی در امکانات اتوبوس‌های شهر از شهروندان عذرخواهی و ابراز امیدواری کرد با تلاش اتوبوسرانی اصفهان بهترین سرویس‌دهی به شهروندان صورت گیرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
برگزیده ها
تقویت سواد رسانه‌ای لازمه فرهنگسازی و حمایت از کالاهای داخلی

تقویت سواد رسانه‌ای لازمه فرهنگسازی و حمایت از کالاهای داخلی

یک پژوهشگر اقتصادی شهری با اشاره به اینکه با فقر رسانه‌ای در جامعه روبه‌رو هستیم، لازمه فرهنگ سازی برای مصرف کالای داخلی را تقویت سواد رسانه ای دانست.
تهران ناایمن ؛ گسل ها ،خودروها و معتادان متجاهر کجای این معادله هستند؟

تهران ناایمن ؛ گسل ها ،خودروها و معتادان متجاهر کجای این معادله هستند؟

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی گفت : ساخت پروژه های عمرانی به روی گسل های زلزله و تبدیل تهران به اتوبان های چند طبقه برای خودروها کیفیت زندگی را در تهران کاهش داده و ضریب ایمنی را تنزل داده است.