کد خبر: ۷۷۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
با حضور شهردار مشهد و جمعی از مدیران؛
طی مراسمی و با حضور شهردار مشهد مقدس مدیرعامل جدید سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد منصوب شد.
به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی «شهر فردا»، طی مراسمی که با حضور شهردار، رییس کمیسیون حمل ونقل و ترافیک شورای شهر، معاونان و مدیران شهری برگزارشد، سید مهدی امامی میبدی، تکریم وهادی عطارزاده طوسی به عنوان مدیرعامل جدید سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد معرفی شد.
سید مهدی امامی میبدی، مدیرعامل پیشین این سازمان در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های همکارانش گفت: از سال 73 در شهرداری مشهد مشغول به کار شدم واز سال 87 نیز به عنوان مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک منصوب و برنامه شش ساله نصب دوربین‌های نظارتی کنترل ترافیک را به عنوان شهری پیشرو تدوین و اجرایی کردم.
وی افزود: خوشبختانه اکنون شاهد نصب بیش از 410 دوربین نظارتی و 110 دوربین کنترل سرعت در نقاط مختلف شهر مشهد هستیم و در کنار این تجهیزات نرم‌افزارهای مختلفی نیز در حوزه ترافیک طراحی و اجرا و تعداد دیگری نرم‌افزار در همین زمینه در حال اجرایی شدن است.
مدیرعامل سابق سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با بیان اینکه طی مدت فعالیتم طرح جامع حمل ونقل مشهد و آیین نامه تصادفات را بازنگری کرده‌ایم، اظهار کرد: درابتدای حضورم با وجود 500 هزار خودرو در شهر مشهد سالانه 480 کشته بر اثر تصادف در مشهد داشتیم که اکنون با وجود بیش از یک میلیون خودرو این تعداد به 250 کشته کاهش پیدا کرده است .
امامی میبدی اضافه کرد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا تعداد کشته‌ها براثر تصادفات رانندگی را به عدد دو رقمی کاهش دهیم که امیدوارم آقای عطارزاده طوسی مدیرعامل جدید سازمان حمل ونقل و ترافیک این برنامه را تکمیل و ادامه دهند.
وی گفت: در راستای ترویج فرهنگ ترافیکی، پارک ترافیک را راه‌اندازی کردیم که روزانه تعداد زیادی از دانش‌آموزان از این پارک بازدید و آموزش‌های ترافیکی را فرا می‌گیرند که امیدوارم این کار برای افزایش فرهنگ ترافیکی شهر مشهد با قدرت ادامه پیدا کند.
در ادامه هادی عطارزاده طوسی به عنوان مدیرعامل جدید سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد معرفی شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
برگزیده ها
توسعه کمربند سبز پایتخت؛ تهدید منابع آبی یا فیلتری برای هوای تهران

توسعه کمربند سبز پایتخت؛ تهدید منابع آبی یا فیلتری برای هوای تهران

توسعه فضای سبز شهری یکی از شاخص های توسعه یافتگی شهرها تلقی می شود که با انتخاب گونه‌های درست جنگلی می‌تواند نقش ریه‌های کلانشهر آلوده به دود و ماشین را ایفا کند و در تقویت آب سفره های زیر زمینی نیز موثر باشد.
ابطال مصوبه اخذ عوارض از تابلوها برگشت پذیر است/ مصوبات اخیر دیوان عدالت اداری سیاسی نیست

ابطال مصوبه اخذ عوارض از تابلوها برگشت پذیر است/ مصوبات اخیر دیوان عدالت اداری سیاسی نیست

یک کارشناس حقوقی گفت: رای دیوان عدالت اداری پیرامون ابطال اخذ عوارض تابلوها به علت مشمول نبودن تابلوها در قانون مالیات بر ارزش افزوده و همچنین ورود قانونی شورای شهر برای تعیین عوارض قابلیت برگشت داشته و سیاسی نیز به نظر نمی رسد.