کد خبر: ۷۷۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
دو نوع ورزش روند پیر شدن را کندتر می کنند.
به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی «شهر فردا»، افراد غالبا به دنبال راه‌هایی برای کاهش پیری هستند. یکی از روش‌هایی که می‌تواند موثر باشد ورزش کردن است. این که چگونه ورزش کنیم نیز در تاثیرگذاری آن مهم است. دو نوع ورزش می‌تواند بر کاهش روند پیری موثر باشد: ورزش‌های هوازی و ورزش‌های قدرتی.

ورزش‌های هوازی باعث می‌شود که قلب بهتر خون را پمپاژ کند و بدن عرق کند. ورزش‌های قدرتی باعث می‌شوند که عضلات روند پیری را کندتر طی کنند. بیشتر اوقات این ورزش‌ها نیازی به تجهیزات خاصی ندارند. ورزش‌هایی همچون یوگا، پیاده روی، تایچی باعث می‌شوند که مغز کندتر پیر شود.

مطالعات پیشین نشان داده بود که 45 ‌دقیقه ورزش می‌تواند موثر باشد. انجام مداوم ورزش مهم‌تر از میزبان ورزش در یک جلسه است. بنابراین بهتر است هر چقدر که می‌توانید ورزش کنید اما برای مدت طولانی ورزش را کنار نگذارید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
برگزیده ها
اجرای تئاترهای محیطی در پلازای میدان ولیعصر

اجرای تئاترهای محیطی در پلازای میدان ولیعصر

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو از انعقاد قرارداد این شرکت با دبیرخانه جشنواره تئاتر خبر داد.
انعقاد توافقنامه ساخت 376 واگن براي متروي تهران

انعقاد توافقنامه ساخت 376 واگن براي متروي تهران

در مراسم انعقاد توافقنامه تامین قطارهای خط ۷ متروی تهران که امروز با حضور شهردار و رئیس شورای شهر تهران برگزار شد، قرار ساخت ۳۷۶ واگن برای متروی تهران گذاشته شد.