کد خبر: ۷۷۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
دو نوع ورزش روند پیر شدن را کندتر می کنند.
به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی «شهر فردا»، افراد غالبا به دنبال راه‌هایی برای کاهش پیری هستند. یکی از روش‌هایی که می‌تواند موثر باشد ورزش کردن است. این که چگونه ورزش کنیم نیز در تاثیرگذاری آن مهم است. دو نوع ورزش می‌تواند بر کاهش روند پیری موثر باشد: ورزش‌های هوازی و ورزش‌های قدرتی.

ورزش‌های هوازی باعث می‌شود که قلب بهتر خون را پمپاژ کند و بدن عرق کند. ورزش‌های قدرتی باعث می‌شوند که عضلات روند پیری را کندتر طی کنند. بیشتر اوقات این ورزش‌ها نیازی به تجهیزات خاصی ندارند. ورزش‌هایی همچون یوگا، پیاده روی، تایچی باعث می‌شوند که مغز کندتر پیر شود.

مطالعات پیشین نشان داده بود که 45 ‌دقیقه ورزش می‌تواند موثر باشد. انجام مداوم ورزش مهم‌تر از میزبان ورزش در یک جلسه است. بنابراین بهتر است هر چقدر که می‌توانید ورزش کنید اما برای مدت طولانی ورزش را کنار نگذارید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
برگزیده ها
تقویت سواد رسانه‌ای لازمه فرهنگسازی و حمایت از کالاهای داخلی

تقویت سواد رسانه‌ای لازمه فرهنگسازی و حمایت از کالاهای داخلی

یک پژوهشگر اقتصادی شهری با اشاره به اینکه با فقر رسانه‌ای در جامعه روبه‌رو هستیم، لازمه فرهنگ سازی برای مصرف کالای داخلی را تقویت سواد رسانه ای دانست.
تهران ناایمن ؛ گسل ها ،خودروها و معتادان متجاهر کجای این معادله هستند؟

تهران ناایمن ؛ گسل ها ،خودروها و معتادان متجاهر کجای این معادله هستند؟

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی گفت : ساخت پروژه های عمرانی به روی گسل های زلزله و تبدیل تهران به اتوبان های چند طبقه برای خودروها کیفیت زندگی را در تهران کاهش داده و ضریب ایمنی را تنزل داده است.