کد خبر: ۷۷۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
دو نوع ورزش روند پیر شدن را کندتر می کنند.
به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی «شهر فردا»، افراد غالبا به دنبال راه‌هایی برای کاهش پیری هستند. یکی از روش‌هایی که می‌تواند موثر باشد ورزش کردن است. این که چگونه ورزش کنیم نیز در تاثیرگذاری آن مهم است. دو نوع ورزش می‌تواند بر کاهش روند پیری موثر باشد: ورزش‌های هوازی و ورزش‌های قدرتی.

ورزش‌های هوازی باعث می‌شود که قلب بهتر خون را پمپاژ کند و بدن عرق کند. ورزش‌های قدرتی باعث می‌شوند که عضلات روند پیری را کندتر طی کنند. بیشتر اوقات این ورزش‌ها نیازی به تجهیزات خاصی ندارند. ورزش‌هایی همچون یوگا، پیاده روی، تایچی باعث می‌شوند که مغز کندتر پیر شود.

مطالعات پیشین نشان داده بود که 45 ‌دقیقه ورزش می‌تواند موثر باشد. انجام مداوم ورزش مهم‌تر از میزبان ورزش در یک جلسه است. بنابراین بهتر است هر چقدر که می‌توانید ورزش کنید اما برای مدت طولانی ورزش را کنار نگذارید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
برگزیده ها
چگونه حمل و نقل ریلی کشور را بومی سازی کنیم؟

چگونه حمل و نقل ریلی کشور را بومی سازی کنیم؟

حمل و نقل ریلی یکی از بخشهای مهم حمل و نقل، در عرصه اقتصادی صنعتی و اجتماعی کشور هاست که هر چه تیراژ خرید محصولات وارداتی افزایش یابد به همان میزان بومی سازی و تولید آنها در کشور تسریع خواهد شد.
چگونه حاشیه نشینی توسعه شهرها را تهدید می کند؟

چگونه حاشیه نشینی توسعه شهرها را تهدید می کند؟

کارشناسان معتقدند با افزایش گرانی و تورم رشد حاشیه نشینی در شهرها سرعت گرفته و شاخص های توسعه شهری را تهدید می کند.