کد خبر: ۷۶۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی خبر داد
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: در 2 ماهه سال جاری میزان تردد ورودی و خروجی در محورهای استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ترتیب 13.9 و 17.2 درصد افزایش داشته است.
به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی «شهر فردا»، علی‌اصغر بدیعی مقدم اظهار کرد: ۴۵ دستگاه تردد شمار نصب‌شده در محورهای استان، تردد یک میلیون و ۵۲۸ هزار و ۴۲۲ دستگاه خودروی ورودی را طی دوماه نخست امسال ثبت کرده‌اند که این رقم در مدت مشابه سال گذشته یک میلیون و ۳۴۱ هزار و ۴۰۱ تردد بوده است. 

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: شمار ترددهای خروجی از این استان در دو ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۷.۲ درصد افزایش‌یافته است.

بدیعی مقدم اظهار کرد: در این مدت یک میلیون و ۵۳۳ هزار و ۴۸۱ دستگاه وسیله نقلیه از استان خارج‌شده است که این رقم در مدت مشابه سال گذشته  یک میلیون و ۳۰۸ هزار و ۲۷۲ دستگاه وسیله نقلیه به ثبت رسیده است. 

وی با اشاره به اینکه ساعت اوج ترددها در ساعت ۱۹ تا ۲۰ بوده است افزود: ۸۹.۳ درصد از ترددهای ثبت‌شده مربوط به ناوگان سبک و مابقی مربوط به ناوگان سنگین بوده است.

بدیعی مقدم خاطرنشان کرد: در دو ماهه سال جاری  بیشترین ترددها از مسیر بجنورد-شیروان و بالعکس و اسفراین- بجنورد و بالعکس و قوچان -فاروج گزارش‌شده است و کمترین میزان تردد نیز از محور جاجرم- امیرآباد و بالعکس و حاجرم-سنخواست و بالعکس به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: طی همین مدت محور چمن بید – جنگل گلستان (رباط قره بیل)، میامی – گرمه (بلعکس) دارای بیشترین سهم تردد وسایل نقلیه سنگین بوده‌اند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
برگزیده ها
تهران ناایمن ؛ گسل ها ،خودروها و معتادان متجاهر کجای این معادله هستند؟

تهران ناایمن ؛ گسل ها ،خودروها و معتادان متجاهر کجای این معادله هستند؟

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی گفت : ساخت پروژه های عمرانی به روی گسل های زلزله و تبدیل تهران به اتوبان های چند طبقه برای خودروها کیفیت زندگی را در تهران کاهش داده و ضریب ایمنی را تنزل داده است.
گمشده‌ای به نام

گمشده‌ای به نام "فضای مکث"؛ مشکل بزرگ تحقق شکوفایی شهری

یک صاحب نظر شهرسازی و معماری معتقد است شهرها در کشور ما از عدم وجود فضاهای عمومی به مفهوم علمی آن محروم است و همین امر، تحقق شکوفایی شهری را با یک مشکل بزرگی روبه رو می کند که راه حل آن، بازگشت فضاهای عمومی به ماهیت اصلی آن است.