کد خبر: ۶۷۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۰
معاون شهردار قم:
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قم با تاکید بر اینکه فعالیت اسنپ همچنان در شهر قم غیرقانونی است گفت: تا زمانی که این شرکت اقدام به اخذ مجوز نکند از نظر شهرداری این مجموعه به صورت غیرقانونی در حوزه حمل و نقل در شهر قم فعال است.
به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی «شهر فردا»، عباس ذاکریان در سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر قم که به ریاست عبدالله جلالی و با حضور سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به مشکلاتی که در پی توقف اتوبوس‌های زائرین خارجی در محدوده حرم مطهر ایجاد می‌شود اظهار کرد: در حال حاضر تعداد زیادی روزانه اتوبوس زائران خارجی در محدوده حرم مطهر توقف دارند و این امر از نظر زیبایی و ترافیکی مشکل برای شهر ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه برای هر شب توقف اتوبوس‌های زائرین خارجی در پایانه مرکزی شهر قم 20 هزار تومان هزینه دریافت می‌شد گفت: با توجه به اینکه جریمه اتوبوس‌ها برای حضور در محدوده شهر نیز 20 هزار تومان است به همین خاطر اتوبوس‌ها استقرار در محدوده شهر را به صرفه‌تر از توقف در پایانه مرکزی می‌دانند.

معاون شهردار قم تصریح کرد: به همین خاطر تصمیم گرفتیم که این هزینه پایانه مرکزی را حذف کنیم تا رانندگان تشویق به حضور در پارکینگ شوند.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه خدمات شهرداری به سمت خصوصی‌سازی می‌رود و به همین خاطر باید هزینه‌های لازم را تامین کنیم گفت: بالاخره سازمان تاکسیرانی و شرکت‌های خصوصی هزینه‌هایی دارند و به همین خاطر باید ما برای تامین بهره‌وری هزینه‌ها را نیز مدیریت کنیم و به همین خاطر هر سال درصدی تعرفه‌های سازمان‌ها افزایش می‌یابد.

ذاکریان با تاکید بر اینکه فعالیت اسنپ همچنان در شهر قم غیرقانونی است اذعان کرد: تا زمانی که این شرکت اقدام به اخذ مجوز نکند از نظر شهرداری این مجموعه به صورت غیرقانونی در حوزه حمل و نقل در شهر قم فعال است و ما پیگیری‌های لازم را نیز در این زمینه انجام خواهیم داد ضمن اینکه امیدواریم مسوولان این شرکت نیز اقدامات لازم برای اخذ مجوز را انجام دهند.
برچسب ها: شهرفردا ، قم ، اسنپ ، شهرداری
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
برگزیده ها
تهران ناایمن ؛ گسل ها ،خودروها و معتادان متجاهر کجای این معادله هستند؟

تهران ناایمن ؛ گسل ها ،خودروها و معتادان متجاهر کجای این معادله هستند؟

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی گفت : ساخت پروژه های عمرانی به روی گسل های زلزله و تبدیل تهران به اتوبان های چند طبقه برای خودروها کیفیت زندگی را در تهران کاهش داده و ضریب ایمنی را تنزل داده است.
گمشده‌ای به نام

گمشده‌ای به نام "فضای مکث"؛ مشکل بزرگ تحقق شکوفایی شهری

یک صاحب نظر شهرسازی و معماری معتقد است شهرها در کشور ما از عدم وجود فضاهای عمومی به مفهوم علمی آن محروم است و همین امر، تحقق شکوفایی شهری را با یک مشکل بزرگی روبه رو می کند که راه حل آن، بازگشت فضاهای عمومی به ماهیت اصلی آن است.