کد خبر: ۶۶۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد هرمزگان خبر داد
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد هرمزگان گفت: ۶۱ میلیارد تومان وام اشتغال به مددجویان هرمزگانی برای اجرای ۴۰۴۰طرح اشتغال‌زایی پرداخت شد.
به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی «شهر فردا»، عبدالرضا خسروانی با اشاره به اینکه تسهیلات اشتغال‌زایی به‌صورت قرض‌الحسنه به خانوارهای تحت حمایت این نهاد و نیازمندان اعطا می‌شود، گفت: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان طی ۱۰ماهه امسال با دریافت ۶۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال و خودکفایی از محل صندوق امداد ولایت و منابع بانکی در چهار هزار و ۴۰ طرح اشتغال‌زایی مشغول به فعالیت شدند.

مددجویان تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان با دریافت ۶۱ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال و خودکفایی از محل صندوق امداد ولایت و منابع بانکی در چهار هزار و ۴۰ طرح اشتغال‌زایی مشغول به فعالیت شدند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد هرمزگان در بازدید از طرح‌های اشتغال اجراشده توسط مددجویان گزارشی در این حوزه طی ۱۰ ماهه امسال ارائه کرد.

خسروانی گفت: ۱۲ میلیاردتومان وام اعطایی از محل منابع داخلی امداد و ۴۹ میلیارد تومان از محل قرض‌الحسنه بانکی به مددجویان پرداخت‌شده است و طرح‌های ایجادشده در بخش مختلف شامل: ۲۷۷ طرح کشاورزی، ۴۷ طرح صیادی، ۷۸۶ طرح دامداری، یک هزار و۹۱۶ طرح خدماتی و ۷۸۴ شغل خانگی بوده است.

وی با اشاره به اینکه بیشتر طرح‌های اشتغال و خودکفایی کمیته امدادطرح‌های کوچک اقتصادی هستند گفت: هم‌اکنون ۱۵ بانک در این استان با این نهاد درزمینه پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی همکاری دارند.

خسروانی ابراز امیدواری کرد با همیاری گسترده‌تر بانک‌های عامل در تسریع پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان، شاهد خوداتکایی خانوار تحت حمایت کمیته امداد باشیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
برگزیده ها
چشم‌انداز صنعت خودرو در برجام منهای 1؛پژو و رنو ماندنی هستند؟

چشم‌انداز صنعت خودرو در برجام منهای 1؛پژو و رنو ماندنی هستند؟

با خروج آمریکا از برجام دو سناریو ماندن و رفتن اروپایی‌ها از صنعت خودرو محتمل است که می تواند وضعیت بازار خودرو را تغییر دهد. هرچند مجلسی‌ها معتقدند قراردادهای خودرویی مانع از خروج یک جانبه خودروسازان خارجی است و منجر به پرداخت غرامت خواهد شد.
ظهور نسل سوم صنعت گردشگری در جهان/ وقتی گردشگر خود را همچون شهروند حس می‌کند

ظهور نسل سوم صنعت گردشگری در جهان/ وقتی گردشگر خود را همچون شهروند حس می‌کند

دبیرکل مجمع جهانی شهرهای اسلامی از ظهور نسل سوم صنعت گردشگری در جهان خبر داد که براساس آن گردشگر، تعامل آموزشی، احساسی، اجتماعی و مشارکتی با مکان و مردمی که در آن سکونت دارند خواھد داشت و از همین رو گردشگر خود را ھمچون شھروند حس می کند.