کد خبر: ۵۷۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
سیامک انصاری:
سیامک انصاری در حاشیه بازدید از پردیس تئاتر تهران مهم‌ترین چالش این مرکز را بازاریابی و تبدیل این مجموعه به یک پاتوق فرهنگی عنوان کرد.
به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی «شهر فردا»، به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سیامک انصاری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون چهارشنبه ۱۰ آبان به بازدید از پردیس تئاتر تهران پرداخت. وی در حاشیه این بازدید درباره امکانات این مرکز گفت: پردیس تئاتر تهران بسیار مجموعه با ارزشی است. سالن اصلی شامل امکانات بی نظیری در سطح کشور است. پلاتوهای تمرین هم از نظر امکانات درجه یک است و بلک باکس‌ها این مجموعه را به یک مجموعه کامل برای ارتقای هنر نمایش تبدیل کرده است.

وی در ادامه درباره چالش‌های پیش روی این پردیس تئاتر گفت: مهم‌ترین بخشی که پردیس تئاتر تهران باید در این زمان روی آن سرمایه‌گذاری کند، بخش بازاریابی است. اینکه چه طور می‌شود با این همه امکانات، این مرکز را تبدیل به یک پاتوق فرهنگی برای هنرمندان و علاقه‌مندان کرد. کاری که حتما متخصصان خودش را لازم دارد.

انصاری در واکنش به اینکه برخی بزرگترین چالش این مرکز را دسترسی مردم به آن می‌دانند، گفت: به نظر من دسترسی به پردیس تئاتر تهران در زمان پیک ترافیک از دسترسی به خیابان نوفل‌لوشاتو که این روزها با پردیس شهرزاد توانسته مخاطبانی را به خود جذب کند، سهل‌تر است. حتی برای بسیاری از مردم دسترسی به این مرکز از دسترسی به مجموعه تئاتر شهر هم ساده تر است چرا که پردیس تئاتر تهران دسترسی خوبی به اتوبان امام علی(ع) دارد.

این بازیگر تئاتر و سینما ادامه داد: البته این یکی از بهانه‌های همیشگی ماست، جاهای دیگر دنیا برای تماشای یک نمایش ۲۵۰ کیلومتر رانندگی می‌کنند و از شهری به شهر دیگری می‌روند. به همین دلیل به نظر من دسترسی اصلا بهانه خوبی نیست. ما دوست داریم همه چیز دم دستمان باشد. مردم شمال شهر دوست دارند نمایش‌ها را در سعدآباد ببینند. مردم مرکز شهر دوست دارند بروند ایرانشهر نمایشی را تماشا کنند. اما با این حال اگر بتوانیم مرکز را به طور مناسب به مردم و اهالی همین محل هم بشناسانیم، قطعا مخاطبان اصلی پردیس را جذب کرده‌ایم.

سیامک انصاری در پایان گفت: به نظر من این مرکز در درجه اول احتیاج به اطلاع رسانی وسیع در سطح همین منطقه دارد. تصور من این است که هنوز این رغبت در بین مردم همین منطقه اتفاق نیافتاده است. 
استفاده از چهره‌هایی که در حوزه نمایش سرشناس‌ترند، برگزاری کارگاه‌ها و تخفیف ویژه برای اهالی محل می‌تواند راهکارهای اجرایی برای جذب مخاطب از اهالی همین محل باشد. گرچه قابلیت‌های این مرکز اگر به شکل صحیح و گسترده معرفی بشود، می‌تواند به یکی از قطب‌های هنر نمایشی تبدیل شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
برگزیده ها

"تهران، شهر دوستدار کودک" از رویا تا واقعیت!

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: از سال 86 شهرداری تهران برای اجرای برنامه شهر دوستدار پایتخت اعلام آمادگی کرده و اکنون با تشکیل کمیته شهر دوستدار کودک و اختصاص چند ردیف بودجه تلاش می شود ضمن اضافه کردن رنگها ،ایمن سازی شهر و زمینه مداخله کودکان در امور شهر صورت گیرد.
گرانی در کمین کوچک متراژهای بازار مسکن

گرانی در کمین کوچک متراژهای بازار مسکن

کارشناس بازار مسکن گفت: با توجه به کاهش عرضه، امکان رشد قیمتی مسکن بین 5 تا 8 درصد در کوچک متراژها بیشتر از تورم موجود در سال جاری وجود دارد.