کد خبر: ۵۴۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
با محوریت نقش رسانه در شفافیت فضای کسب و کار شهری
پنجمین نشست تخصصی اقتصاد مقاومتی و اقتصاد رسانه ها با محوریت نقش رسانه ها در شفاف سازی فضای کسب و کار شهری در فرهنگ سرای رسانه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری - تحلیلی «شهر فردا»، پنجمین نشست از سلسله نشست های تخصصی اقتصاد مقاومتی و اقتصاد رسانه ها با محوریت نقش رسانه ها در شفاف سازی فضای کسب و کار شهری به همت انجمن علمی اقتصاد شهری عصر سه شنبه در فرهنگ سرای رسانه برگزار شد.

 در این نشست که به عنوان پیش نشست همایش بین المللی اقتصاد شهری محسوب می شود کارشناسان و صاحب نظران عرصه اقتصاد و رسانه از نهادهایی همچون مرکز آمار ایران، بانک‌ها، انجمن روابط عمومی ایران، اساتید دانشگاه، دانشجویان تحصیلات تکمیلی، صداوسیما، بهزیستی، راه آهن و نفت به ایراد سخرانی و ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.

نقش واسطه‌ای رسانه‌ها بین جامعه و سازمان‌های مکلف در سیاست های اقتصاد مقاومتی، نقش اقتصاد سالم در رشد سرمایه‌گذاری و تحقق اقتصاد مقاومتی، بررسی مقررات ارتقاء سلامت نظام اداری و مبارزه با مفاسد اقتصادی و نقش رسانه‌ها در پیشبرد آن، نقش رسانه ملی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و نقش رسانه های محیطی در توسعه اقتصادی شهرها از جمله موضوعاتی بود که در پنجمین نشست تخصصی اقتصاد مقاومتی و اقتصاد رسانه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
برگزیده ها
رشد اجاره بها از اول تیر چقدر است؟/ راهکار حمایت از مستاجران

رشد اجاره بها از اول تیر چقدر است؟/ راهکار حمایت از مستاجران

کارشناس بازار مسکن گفت: درحالیکه در دنیا راهکارهایی نظیر تعیین اجاره‌بهای مسکن در مناطق مختلف شهری، تعیین دفعات و حداکثر میزان افزایش اجاره‌بها و نیز تعیین شرایط فسخ و تمدید قرارداد اجاره برای حمایت از مستاجران تدوین شده رشد اجاره بها در ایران تابع تورم عمومی و تورم مسکن است.
توسعه کمربند سبز پایتخت؛ تهدید منابع آبی یا فیلتری برای هوای تهران

توسعه کمربند سبز پایتخت؛ تهدید منابع آبی یا فیلتری برای هوای تهران

توسعه فضای سبز شهری یکی از شاخص های توسعه یافتگی شهرها تلقی می شود که با انتخاب گونه‌های درست جنگلی می‌تواند نقش ریه‌های کلانشهر آلوده به دود و ماشین را ایفا کند و در تقویت آب سفره های زیر زمینی نیز موثر باشد.