کد خبر: ۳۸۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری شهر از ارایه صورت حساب بانکی به مشتریان در پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر خبرداد.
به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی «شهر فردا»، رضا حاجی علی بیگی با اعلام این خبر گفت: بانک شهر در راستای ارایه خدمات نوین بانکی به مشتریان، سرویس ارایه صورت حساب بانکی را در پیشخوان هایی که دارای دستگاه‌های خودبانک (VTM) و ( RTM) هستند را راه‌اندازی کرده است.

 وی با بیان این‌که این سرویس خدمتی متمایز ازسوی بانک شهر است،افزود:مشتریان می‌توانند با حضور در پیشخوان‌های شهرنت به‌صورت آنلاین بارئیس شعبه مجازی ارتباط گرفته و درخواست‌های بانکی خود را به‌صورت غیرحضوری انجام دهند. 

مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری شهر، تصریح کرد: پیشخوان های شهرنت با قابلیت ویژه ارایه خدمات مجازی به شهروندان، یکی از اساسی‌ترین اقدامات در زمینه توسعه بانکداری الکترونیکی را انجام داده است. 

حاجی علی بیگی با تاکید براین‌که پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر به‌صورت24 ساعته به هموطنان خدمات ارائه می‌دهند،تصریح کرد: برداشت و واریز وجه، خدمات مبتنی بر کارت، افتتاح حساب سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت وصدور کارت نقدی،انتقال وجه بین سپرده‌ها و انتقال وجه بانکی، اعلام مفقودی و مسدودی کارت، صدور کارت هدیه،پرداخت اقساط تسهیلات بانک شهر، مسدود کردن اینترنت بانک و همراه بانک،انتقال وجه ساتنا،انتقال وجه پایا، ارایه صورت حساب،صدور ضمانت‌نامه بانکی و .... از جمله خدماتی است که تنها از طریق پیشخوان‌های شهرنت انجام می‌شود. 

وی در ادامه تصریح کرد: در همین حال ٣٥٠ پیشخوان‌ شهرنت بانک شهر در سراسر کشور آماده ارائه تمامی خدمات بانکی به هموطنان است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
برگزیده ها
چشم‌انداز صنعت خودرو در برجام منهای 1؛پژو و رنو ماندنی هستند؟

چشم‌انداز صنعت خودرو در برجام منهای 1؛پژو و رنو ماندنی هستند؟

با خروج آمریکا از برجام دو سناریو ماندن و رفتن اروپایی‌ها از صنعت خودرو محتمل است که می تواند وضعیت بازار خودرو را تغییر دهد. هرچند مجلسی‌ها معتقدند قراردادهای خودرویی مانع از خروج یک جانبه خودروسازان خارجی است و منجر به پرداخت غرامت خواهد شد.
ظهور نسل سوم صنعت گردشگری در جهان/ وقتی گردشگر خود را همچون شهروند حس می‌کند

ظهور نسل سوم صنعت گردشگری در جهان/ وقتی گردشگر خود را همچون شهروند حس می‌کند

دبیرکل مجمع جهانی شهرهای اسلامی از ظهور نسل سوم صنعت گردشگری در جهان خبر داد که براساس آن گردشگر، تعامل آموزشی، احساسی، اجتماعی و مشارکتی با مکان و مردمی که در آن سکونت دارند خواھد داشت و از همین رو گردشگر خود را ھمچون شھروند حس می کند.