کد خبر: ۳۸۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۲
معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس کمیسیون عمران مجلس از قطعات مختلف راه آهن اردبیل بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی «شهر فردا»، در این بازدید که بیش از هفت ساعت به طول انجامید، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان ساخت و توسعه راه‌ها و حمل و نقل کشور به همراه رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از قطعات مختلف راه آهن اردبیل – میانه بازدید کردند.

راه آهن میانه – اردبیل به طول 175 کیلومتر با سرعت 160 کیلومتر در ساعت برای مسافری و 120 کیلومتر در ساعت برای باری از ایستگاه زاویه در میانه آغاز شده و به تدریج با ورود به منطقه کوهستانی و گذر از حریم دریاچه سد شهریار به موازات رودخانه قزل‌اوزن ادامه پیدا کرده و وارد ایستگاه اردبیل می‌شود.

راه آهن اردبیل – میانه که هم اکنون با پیشرفت بیش از 50 درصد در حال اجراست، در قطعات مختلف به همت پیمانکاران در حال انجام است که با اتصال استان اردبیل به شبکه ریلی و اتصال به پارس‌آباد و کشور آذربایجان امکان ارتباط با کشورهای اروپای شرقی نیز برای کشورمان فراهم می‌آید.

این پروژه دارای هشت ایستگاه است که مراحل اجرایی آن در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود ظرف چهار سال آینده این پروژه به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
برگزیده ها
توسعه کمربند سبز پایتخت؛ تهدید منابع آبی یا فیلتری برای هوای تهران

توسعه کمربند سبز پایتخت؛ تهدید منابع آبی یا فیلتری برای هوای تهران

توسعه فضای سبز شهری یکی از شاخص های توسعه یافتگی شهرها تلقی می شود که با انتخاب گونه‌های درست جنگلی می‌تواند نقش ریه‌های کلانشهر آلوده به دود و ماشین را ایفا کند و در تقویت آب سفره های زیر زمینی نیز موثر باشد.
ابطال مصوبه اخذ عوارض از تابلوها برگشت پذیر است/ مصوبات اخیر دیوان عدالت اداری سیاسی نیست

ابطال مصوبه اخذ عوارض از تابلوها برگشت پذیر است/ مصوبات اخیر دیوان عدالت اداری سیاسی نیست

یک کارشناس حقوقی گفت: رای دیوان عدالت اداری پیرامون ابطال اخذ عوارض تابلوها به علت مشمول نبودن تابلوها در قانون مالیات بر ارزش افزوده و همچنین ورود قانونی شورای شهر برای تعیین عوارض قابلیت برگشت داشته و سیاسی نیز به نظر نمی رسد.