کد خبر: ۱۳۱۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد:
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از ثبت و پاسخگویی به بیش از ۱۲ هزار درخواست شهروندی با مرکز ۱۳۷ خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی «شهر فردا»، کاظم پور کویر اظهار کرد: طی هفته گذشته و در بازه زمانی ۱۵ الی ۲۱ مهرماه، ۱۲ هزار و ۶۷ تماس با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ برقرار شده است که از این تعداد هشت هزار و۲۶۴ تماس ورودی و به سه هزار و ۸۰۳ تماس پاسخگویی شده است. همچنین ۹۵ درصد درخواست‌ها ظرف ۷۲ ساعت اولیه پاسخ داده شده است.

وی افزود: پرتکرارترین موضوعات هفته شامل ساخت ساز، فضای سبز، رفت‌وروب، آسفالت و سد معبر بوده است به طوری که ۴۸ درصد درخواست‌ها بین پنج موضوع پرتکرار و ۵۲ درصد دیگر نیز شامل موضوعات دیگر شهری می‌شود.

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: بیشترین درخواست‌ها نیز مربوط به مناطق دو، سه و هفت و سازمان‌های اتوبوسرانی، اجتماعی و فرهنگی، سازمان ساماندهی مشاغل شهری، حمل و نقل و ترافیک و سازمان مدیریت پسماند است.

پور کویر اضافه کرد: تعداد ۸۵۷ درخواست دریافت و توسط مراجع مربوطه بررسی شده است ولی به علت رد ادعای شهروند یا مغایرت با مصوبات شورای شهر و عدم تطابق با وظایف شهرداری‌ها امکان اقدام نداشته است اما در مجموع ۷۶ درصد درخواست‌ها در مرحله حل مشکل، ۲۰ درصد منتظر اقدام و چهار درصد نیز امکان حل نداشته است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
برگزیده ها
روز اهدای خون پیروان ادیان الهی رسمیت یافتن یک وفاق دیرینه

روز اهدای خون پیروان ادیان الهی رسمیت یافتن یک وفاق دیرینه

نمایندگان ادیان الهی در مجلس شورای اسلامی، شامگاه امروز با حضور در اداره کل انتقال خون تهران به نمایندگی از تمامی هموطنان هم کیش خود در سراسر ایران درحرکتی نمادین دوشادوش هم با اهدای خون در نجات جان هموطنان نیازمند به خون مشارکت جستند.
ضرورت ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و توسعه اقتصادی حمل و نقل

ضرورت ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و توسعه اقتصادی حمل و نقل

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و توسعه اقتصادی حمل و نقل از ضرورتهای بیان شده در کتاب اقتصاد حمل و نقل شهری است.