کد خبر: ۱۲۸۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷
با ورود به موج پنجم کرونا که به دلتا معروف شده است سازمان بهشت زهرای تهران در حالت آماده باش کامل قرار گرفت و کارکنان این سازمان که در طی ۱۷ ماه گذشته درکنار کادر درمان در صف اول مبارزه با کرونا قرار داشته اند برای پنجمین بار در ۵۱۰ روز گذشته وارد شرایط ویژه و بحرانی شدند.
به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی «شهر فردا»،سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به اینکه پیک مرگ کرونایی شهر تهران به شدت رو به افزایش است و در حالت شیب تند رو به بالا قرار دارد، گفت: سازمان بهشت زهرا(س) تهران برای پنجمین بار در ۱۷ ماه گذشته آرایش بحرانی به خود گرفته و در آماده باش کامل قرار دارد و این درحالی است که در هفته‌های گذشته در شرایط خطی و بین اعداد ۳۰ تا ۳۵ ثابت بودیم اما در روز های گذشته عدد متوفیان کرونایی تهران با افزایش چشمگیر همراه بوده است.

وی افزود : در حالی که در شهرهای قرمز به ویژه تهران کارکنان نهادها و دستگاههای دولتی و غیر دولتی در شرایط دورکاری قرار گرفتند، جهادگران خاموش سازمان بهشت زهرا(س) با برنامه ریزی در شرایط بحرانی به صورت دو و سه شیفت کاری و با رعایت بالاترین سطح پروتکل های بهداشتی به تکریم شهروندان و خدمات رسانی شایسته به مراجعین می پردازند.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) تنها راه مقابله با کرونا را رعایت پروتکل ها و فاصله اجتماعی عنوان و از شهروندان درخواست کرد به توصیه های مسئولان توجه کرده و با زدن ماسک و رعایت پروتکل ها از سلامت خود و دیگران محافظت کنند تا بتوانیم به یاری پروردگار از پیچ کرونای دلتا عبور کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
برگزیده ها
روز اهدای خون پیروان ادیان الهی رسمیت یافتن یک وفاق دیرینه

روز اهدای خون پیروان ادیان الهی رسمیت یافتن یک وفاق دیرینه

نمایندگان ادیان الهی در مجلس شورای اسلامی، شامگاه امروز با حضور در اداره کل انتقال خون تهران به نمایندگی از تمامی هموطنان هم کیش خود در سراسر ایران درحرکتی نمادین دوشادوش هم با اهدای خون در نجات جان هموطنان نیازمند به خون مشارکت جستند.
ضرورت ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و توسعه اقتصادی حمل و نقل

ضرورت ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و توسعه اقتصادی حمل و نقل

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و توسعه اقتصادی حمل و نقل از ضرورتهای بیان شده در کتاب اقتصاد حمل و نقل شهری است.