کد خبر: ۱۱۷۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد در مرکز 137 خبر داد
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد گفت: پیگیری خواهم کرد تا درخواست های مردمی 137 تایید شده با اتصال به سامانه سیبنا، ردیف اعتباری گرفته و ضمانت اجرایی پیدا کنند.
به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی «شهر فردا»، آیدا مهربان که با حضور در مرکز ارتباطات مردمی 137، پاسخگوی مستقیم درخواست ها، انقادات، پیشنهادها و مسائل شهری شهروندان بود، اظهار کرد: حضور 24 ساله مرکز ارتباطات مردمی 137، اثرات مطلوبی در بهبود کیفیت زندگی شهروندان مشهد داشته است، این مرکز بعد از گذر دو دهه از عمر خود، به بلوغ رسیده است که این بلوغ، به خوبی در پروژه های شهری قابل مشاهده است.
وی با تاکید بر اینکه مرکز 137، مردم را به شهرداری نزدیک کرده است، افزود: دوره برنامه ریزی از بالا به پایین برای مردم گذشته است، باید برنامه ریزی تعاملی و مشارکتی داشته باشیم و برای تحقق این مهم، بهترین ابزار ها، وجود مجموعه های ارتباطی مانند مرکز ارتباطات مردمی 137 است.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد ادامه داد: تا کنون در بودجه شهرداری، برای اجرای درخواست های شهروندی، ردیف اعتباری10 درصدی از بودجه عمرانی، از طریق شورای اجتماعی محلات و چشم شهر در نظر گرفته شده است اما این نوید را نیز می دهم که پیگیری لازم صورت تا برای پاسخگویی و انجام بهتر درخواست های مردمی 137، آن دسته از درخواست هایی که مورد تایید قرار می گیرد برای اختصاص ردیف اعتباری، به سامانه سیبنا متصل شود تا پس از تخصیص ردیف اعتباری، الزام برای انجام آنها ایجاد شود.
مهربان اذعان داشت: تا کنون، درخواست های مردمی 137 از طریق سامانه سجا به اتوماسیون اداری روسای ادارات ارجاع شده و پاسخگویی می شد که با اتصال به سامانه سیبنا، این فرآیند تکمیل شده و پاسخگویی و انجام درخواست های مردمی 137 تسریع می یابد.
وی افزود: برای انجام این مهم، پیگیری و همراهی لازم را انجام خواهم داد زیرا تکمیل فرایندهای پاسخگویی در مرکز 137 را نشان بلوغ و مشارکت پذیری شهرداری مشهد اینکه شهروندان به ما اعتماد کرده اند، می دانم، 137 نیز تا کنون هزینه و تلاش زیادی برای جلب اعتماد شهروندان نسبت به شهرداری پرداخته است، ما نیز تلاش می کنیم زیرساخت های لازم در این حوزه را فراهم کنیم.

رضایت 60 درصدی شهروندان از اجرای شهرداری الکترونیک در مناطق 8 و 12

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد در حوزه شهرداری الکترونیک نیز گفت: اجرای شهرداری الکترونیک در مشهد، گام مبارکی بود که بر اساس بررسی های انجام شده، حدود 60 درصد شهروندان و مراجعه کنندگان به مناطق 12 و 8 که این طرح در آن اجرایی شده، از شهرداری الکترونیک رضایت داشتند که عدد قابل تاملی است.
مهربان اضافه کرد: اجرای هر طرح جدید، چالش هایی را با خود به همراه دارد که باید به موقع شناسایی و رفع شود، در مورد شهرداری الکترونیک، باید به واقع به دنبال هوشمندسازی فرایندها باشیم زیرا هوشمندسازی فقط، الکترونیکی کردن کاغذها و اسناد نیست، البته که این کار نیز، لازمه هوشمند سازی فرایندها است، در ادامه می خواهیم گردش کارهای خطی در حوزه شهرداری را حذف کنیم و گردش های موازی ایجاد کنیم تا بتوان در یک لحظه، پرونده شهروند را، به چند حوزه ارجاع داد و به طور همزمان در چند حوزه بررسی کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
برگزیده ها
290  میلیون نفر از بیماری هپاتیت خود بی اطلاعند

290 میلیون نفر از بیماری هپاتیت خود بی اطلاعند

سخنگوی سازمان انتقال خون ایران گفت: در جهان 290 میلیون نفر بدون دانستن اینکه به بیماری هپاتیت مبتلا هستند، زندگی می کنند.
تعویق 90 روزه پروژه های شهرداری تهران در سال 98 زیر سایه کرونا

تعویق 90 روزه پروژه های شهرداری تهران در سال 98 زیر سایه کرونا

مهندس صفا صبوری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران از اقدامات انجام شده در سال 98 این معاونت در نشست خبری خبر داده و گفت: متاسفانه کرونا برنامه های شهرداری تهران به دلیل آلودگی هوا 90 روز به تعویق انداخت.