کد خبر: ۱۰۴۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱
کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته دو هزار و ۲۹۶ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط به حمل ونقل عمومی، عوارض و شماره تلفن‌های شهرداری های مناطق را به شهروندان ارائه کردند.
به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی «شهر فردا»، شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، چهار هزار و ۵۶۴ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند تا درخواست‌ها و پیشنهادات خود را با کارشناسان این اداره در میان بگذارند.

از مجموع تماس‌های واصل شده یک هزار و ۷۲۸ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۳۷ درصد، ۲۷۸ تماس معاونت عمران معادل شش درصد و ۸۹ مورد نیز ترافیکی شامل دو درصد از مجموع کل پیام‌ها است؛ سایر پیام‌ها نیز به سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری ارجاع شد.

این گزارش حاکی است ۴۵۲ مورد از تماس‌های شهروندان مربوط به مواردی همچون موارد مرتبط با ترکیدگی و بازبودن والو فضای سبز، گزارش ساخت و ساز غیرمجاز به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایت‌مندی ۹۰ درصدی تماس‌گیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، دو هزار و ۹۶۲ تماس با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته دو هزار و ۲۹۶ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط به حمل ونقل عمومی، عوارض و شماره تلفن‌های شهرداری های مناطق را به شهروندان ارائه کردند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
برگزیده ها
آنچه از عید فطر نمی دانیم!

آنچه از عید فطر نمی دانیم!

واژه عید، در اصل از فعل عاد (عود) یعود اشتقاق یافته است و معانى مختلفى براى آن ذکر کرده‌‏اند.
سناریوی تلخ غرق شدگی‌ در رودخانه کرج

سناریوی تلخ غرق شدگی‌ در رودخانه کرج

هر ساله با فرا رسیدن هوای گرم شاهد بی توجهی به تابلوی شنا کردن ممنوع و وقوع حوادث غرق شدگی در رودخانه کرج هستیم، سناریوی تلخی که همچنان ادامه دارد.