کد خبر: ۱۰۲۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: حدود ۵ هزار تابلو و علائم جاده ای در ۶ ماهه نخست امسال در نیمه شمالی این استان نصب شد.
به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی «شهر فردا»، ایوب کرد اظهار داشت: حدود ۵ هزار عدد انواع تابلو و علائم جاده ای با هدف ارتقای ایمنی تردد در محور های مواصلاتی و تسهیل جابجایی مسافران در ۶ ماه نخست امسال در نیمه شمالی این استان نصب شد.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه علائم جاده‌ای با افزایش ضریب ایمنی، زبان گویای جاده‌ها محسوب می‌شوند، افزود: این علائم شامل تابلو های اخطاری، اطلاعاتی، مسیر نما و انتظامی در محورهای مواصلاتی بوده است.

وی پاکسازی و زیبا سازی حریم راه ها، لکه گیری جاده ها، نصب تابلوها، بازسازی و نوسازی تابلوهای ایمنی قدیمی و فرسوده را از دیگر اقدامات این اداره کل در راستای ایمنی محورهای مواصلاتی بیان کرد و اظهار داشت: همچنین در این مدت عملیات خط کشی یک هزار و ۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی نیمه شمالی استان در این مدت انجام شده است.

کرد تشکیل چهار اکیپ راهداری و راهسازی برای اجرای امانی پروژه های راهداری و خصوصا اجرای طرح «ابرار»، نصب نیوجرسی و گاردریل به طول ۶ کیلومتر، اجرای علایم اطلاعاتی جمعاً به میزان ۳۰۰ متر مربع، تکمیل و رفع نواقص روشنایی ۱۸ کیلومتر از محورهای مواصلاتی، نصب ۲۵ دستگاه چراغ چشمک زن، اجرای ۱۰۶ کیلومتر روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی و ۱۴۴ کیلومتر فوگ سیل در محورهای مواصلاتی را، از دیگر اقدامات مهم بخش راهداری در این مدت ذکر کرد.

وی از رفع، اصلاح و ایمن سازی کامل۵ نقطه پر تصادف در نیمه شمالی سیستان و بلوچستان در ۶ ماهه اول سال خبر داد و افزود: مواردی دیگری شامل تنقیه پل های محورهای مواصلاتی، مرمت پل های «حرمک» و «شیله»، ترمیم و بازسازی ۷ دستگاه آبنما در محور «سراوان - کوهک»، تعریض و ایمن سازی ورودی شهر بنجار، بهسازی و روکش آسفالت ۶ کیلومتر راه اصلی و اصلاح  شیب شیروانی جمعاً به طول ۲۰ کیلومتر نیز، در این مدت انجام شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت کار نیروهای راهداری گفت: با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی استان و وجود شبکه گسترده راه های شریانی و اصلی در این منطقه از کشور، حفظ و نگهداری آن به عنوان سرمایه ملی و زیر ساخت حیاتی، جز با تلاش و همت دو چندان همکاران پر تلاش ما در مجموعه بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده ای استان میسر نیست.
برچسب ها: شهرفردا ، سیستان ، راهداری
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
برگزیده ها
مهمترین چالش اقتصادی ایران پس از کسری بودجه چیست؟

مهمترین چالش اقتصادی ایران پس از کسری بودجه چیست؟

یک اقتصاددان گفت : چالش آینده اقتصاد ایران کمبود سرمایه گذاری است ، چرا که همه منابع درآمدی دولت اکنون با فشارهای تحریم صرف بودجه جاری شده و نرخ سرمایه گذاری روند نزولی به خود گرفته است ، اتفاقی که ضمن پایین نگه داشتن نرخ رشد می تواند کسب و کار و تولید را نیز با مخاطره روبرو کند.
دانشنامه اقتصاد و مالیه شهری در سایت بنیاد دانشنامه نگاری ایران نمایه شد

دانشنامه اقتصاد و مالیه شهری در سایت بنیاد دانشنامه نگاری ایران نمایه شد

دانشنامه اقتصاد و مالیه شهری به عنوان نخستین دانشنامه جامع دو زبانه ( فارسی - لاتین ) در حوزه اقتصاد شهری به قلم دکتر حسین محمد پورزرندی، رئیس انجمن علمی اقتصاد شهری ایران منتشر شده بود در سایت بنیاد دانشنامه نگاری ایران نمایه شد.